c. Služby se snažíme neustále zdokonalovat. Kdykoli a bez omezení můžeme změnit služby,
odstranit funkce nebo v tomto ohledu ukončit přístup k aplikacím a službám třetích stran,
pokud naše smlouvy se třetími stranami již nepovolují zpřístupnění jejich materiálů, pokud
tyto materiály již nemůžeme poskytovat, v důsledku technologického pokroku nebo
pokud je na základě zpětné vazby zákazníků nutné provést změnu. V případě placených
služeb vás před podstatnou změnou služeb budeme informovat. Pokud v důsledku změny
služeb ztratíte přístup ke svému obsahu, upozorníme vás předem. Mimo rozsah vyžadovaný
rozhodným právem nemáme žádnou povinnost poskytovat dříve zakoupené materiály,
digitální zboží (definované v oddíle 3(b)(v)) nebo aplikace k opětovnému stažení nebo
nahrazení. Jestliže zrušíme placenou službu, vrátíme vám poměrnou část uhrazených
plateb odpovídající zbývající části vašeho nároku na službu před zrušením.
d. Abyste mohli používat materiál chráněný technologií DRM, například určitou hudbu,
hry, filmy a další obsah, software DRM může automaticky kontaktovat server
práv online a stahovat a instalovat dostupné aktualizace technologie DRM.
8. Softwarová licence. Pokud k softwaru není přiložena samostatná licenční smlouva se společností Microsoft (například pokud používáte aplikaci Microsoft, která je poskytována v rámci systému Windows, vztahují se na takový software licenční podmínky k softwaru Windows) a s výjimkou ustanovení oddílu 13(b)(i) níže pro aplikace dostupné prostřednictvím služeb Office Store, Windows Store nebo Xbox Store, vztahují se na software, který vám v rámci služeb poskytujeme, tyto podmínky.
a. Pokud budete dodržovat tyto podmínky, udělujeme vám právo nainstalovat a používat jednu kopii softwaru na jedno zařízení po celém světě, a to pouze jedním uživatelem v rámci vašeho používání služeb. Software nebo web, který je poskytován jako součást služeb, může zahrnovat kód třetí strany. Licence ke skriptům a kódu třetích stran, na které odkazují nebo které uvádějí software nebo web, jsou vám poskytovány třetími stranami, které jsou jejich vlastníky, nikoli společností Microsoft. Případná sdělení ke kódu třetích stran jsou přiložena pouze pro vaši informaci.
b. Software je poskytován v rámci licence, nikoli prodáván, a společnost Microsoft si vyhrazuje všechna práva k softwaru, která nebyla výslovně udělena v rámci těchto podmínek. Tato licence vám neposkytuje žádná práva k následujícím činnostem, a pokud to není povoleno rozhodným právem, nesmíte:
i. obcházet technologická opatření ochrany obsažená v softwaru nebo službách či s nimi související;
ii. rozkládat, dekompilovat, dešifrovat, hackovat, napodobovat, využívat nebo provádět zpětnou analýzu jakéhokoli softwaru nebo aspektu zahrnutého ve službách nebo přístupného prostřednictvím služeb, s výjimkou a pouze v rozsahu, v jakém je tato činnost výslovně povolena příslušným autorským právem.
iii. oddělovat komponenty softwaru nebo služeb k použití na jiných zařízeních;
iv. publikovat, kopírovat, pronajímat, poskytovat na leasing, prodávat, exportovat, importovat, distribuovat nebo půjčovat software či služby, pokud vám to společnost Microsoft výslovně nepovolí;
v. převádět software, jakékoli licence k softwaru nebo práva pro přístup a používání služeb;
vi. používat služby jakýmkoli nepovoleným způsobem, který by mohl narušit jejich použití jinými uživateli nebo umožnil získání přístupu k jakékoli službě, datům účtu nebo síti;
vii. povolit přístup ke službám nebo upravit jakékoli zařízení schválené společností Microsoft (např. Xbox One, Xbox 360, Microsoft Surface atd.) za použití neoprávněných aplikací třetích stran.
9. Platební podmínky. Pokud si zakoupíte službu, vztahují se na váš nákup tyto platební podmínky, a vy s nimi souhlasíte.
a. Poplatky. Pokud je některá část služeb zpoplatněna, zavazujete se příslušný poplatek uhradit. Pokud není uvedeno jinak, požadovaná cena za služby zahrnuje veškeré příslušné daně. Za uhrazení těchto daní a dalších poplatků odpovídáte vy. Není-li uvedeno jinak, daně jsou vypočítávány na základě vaší polohy v okamžiku registrace účtu Microsoft. Neobdržíme-li od vás částku včas a v plné výši, můžeme pozastavit nebo zrušit služby. Pozastavení nebo zrušení služeb z důvodu nezaplacení může vést ke ztrátě přístupu k účtu a možnosti použití účtu a jeho obsahu. V důsledku připojení k Internetu prostřednictvím podnikové nebo jiné privátní sítě, která maskuje vaši polohu, mohou být účtovány poplatky odlišné od poplatků uvedených pro vaši skutečnou polohu.
b. Váš fakturační účet. Při registraci do služby budete požádáni o poskytnutí údajů o způsobu platby, který použijete k úhradám poplatků za službu. Vaše fakturační údaje a způsob platby jsou dostupné a lze je změnit na webu pro správu účtu Microsoft; v případě fakturačního účtu služby Skype se přihlaste k účtu na adrese www.skype.com. Kromě toho povolujete společnosti Microsoft používat veškeré aktualizované fakturační údaje týkající se vašeho vybraného způsobu platby poskytované bankou, u které je veden váš účet, nebo příslušnou platební sítí. Zavazujete se, že budete své fakturační a kontaktní údaje udržovat tak, aby byly vždy aktuální. Pokud nám oznámíte, že svůj způsob platby již nechcete používat, a neposkytnete nám na naši žádost, abyste tak učinili v příslušném časovém rámci, jiný způsob platby, můžeme vaši placenou službu pozastavit nebo zrušit. Změny vašeho fakturačního účtu neovlivní poplatky účtované vašemu fakturačnímu účtu do doby, než jsme mohli na změny vašeho fakturačního účtu přiměřeně zareagovat.
c. Účtování. Poskytnutím údajů o způsobu platby společnosti Microsoft (i) prohlašujete, že jste k použití poskytnutého způsobu platby oprávněni a že veškeré vámi uvedené fakturační údaje jsou pravdivé a přesné; (ii) opravňujete společnost Microsoft k tomu, aby vám účtovala poplatky za služby nebo dostupný obsah k úhradě pomocí vašeho způsobu platby; a (iii) opravňujete společnost Microsoft k tomu, aby vám účtovala použití veškerých placených součástí služeb, ke kterým jste se zaregistrovali v době platnosti těchto podmínek. Jak bylo uvedeno, fakturovat můžeme (a) předem; (b) v době nákupu; (c) krátce po nákupu nebo (d) pravidelně v případě, že se jedná o opakované předplacené služby. Poplatky za služby vám smíme účtovat až do vámi schválené výše. O jakékoli změně účtované částky budete v případě opakovaných předplacených služeb předem informováni. Můžeme vám současně za několik předchozích účtovacích období účtovat částky, které předtím nebyly zpracovány.
d. Opakované platby. Pokud si služby zakoupíte na bázi předplatného (např. měsíčně, každé tři měsíce nebo ročně (podle toho, co je relevantní)), berete na vědomí a souhlasíte, že povolujete opakované platby; takové platby budou společností Microsoft prováděny vámi zvoleným způsobem v opakovaných intervalech, se kterými jste souhlasili, a to do ukončení předplatného služby vámi nebo společností Microsoft. Povolením opakovaných plateb opravňujete společnost Microsoft ke zpracování takových plateb buď ve formě elektronických debetních převodů či převodů částek, ve formě elektronického inkasa z vámi určeného účtu (v případě plateb Automated Clearing House nebo podobných), či ve formě poplatků na vámi zvolený účet (v případě plateb kreditní kartou nebo podobných) (souhrnně „elektronické platby“). Poplatky za předplatné jsou obecně fakturovány nebo účtovány před příslušným obdobím předplatného. Pokud je jakákoli platba vrácena neuhrazená nebo pokud dojde k zamítnutí transakce z kreditní karty nebo podobné transakce, společnost Microsoft nebo její poskytovatelé služeb si vyhrazují právo strhnout jakýkoli příslušný poplatek za vrácení položky, zamítnutí nebo nedostatečné prostředky a takovou platbu zpracovat jako elektronickou platbu.
e. Automatické prodloužení. Pokud jsou automatická prodloužení ve vaší zemi povolena, budeme vás před automatickým prodloužením služeb informovat prostřednictvím e-mailu, pokud jste si služby nezakoupili na bázi předplatného. Poté, co vás informujeme o automatickém prodloužení služeb, můžeme vaše služby automaticky prodloužit a účtovat vám po dobu prodloužení cenu služeb aktuální při prodloužení. Současně vás upozorníme, že vám budeme prodloužení služeb účtovat k úhradě pomocí vašeho vybraného nastavení způsobu platby, bez ohledu na to, zda bylo v den prodloužení registrováno, nebo poskytnuto později. Také vám poskytneme pokyny, jak je možné služby zrušit. Služby musíte zrušit před datem prodloužení, aby vám nebylo prodloužení naúčtováno.
f. Online výpisy a chyby. Společnost Microsoft vám poskytne online výpis vyúčtování na webu pro správu účtu Microsoft, kde si jej můžete zobrazit a vytisknout. Pro účty Skype si svůj online výpis můžete zobrazit přihlášením k účtu na adrese www.skype.com. Jedná se o jediný výpis vyúčtování, který poskytujeme. K dispozici může být faktura s DPH. Pokud ve výpisu dojde k chybě, opravíme ji co nejdříve, jakmile nás na ni upozorníte (nebo si jí všimneme) a my vyúčtování přezkoumáme. Musíte nás upozornit do 120 dní od prvního výskytu zjevné chyby ve vašem vyúčtování. Pokud nám chybu neoznámíte v tomto období, neponeseme žádnou odpovědnost a nebudeme akceptovat žádné nároky vyplývající ze ztrát způsobených takovou chybou v důsledku malé nedbalosti. Kromě toho nebudeme povinni chybu opravit.
g. Zásady poskytování náhrad. Budete mít nárok na zrušení („čas na rozmyšlenou“) po dobu čtrnácti (14) dní ode dne nákupu. Pokud je služba v okamžiku zrušení poskytnuta částečně, získáte poměrnou náhradu. Čas na rozmyšlenou končí s úplným doručením služby a váš nákup pak nelze refundovat. Když si od nás zakoupíte digitální obsah, ztratíte právo na zrušení od okamžiku, kdy zahájíte stahování. Chcete-li požádat o refundaci, vyplňte formulář na odkaze pro správu účtu uvedeném v části „Zrušení služeb“ níže. Nestanoví-li zákon jinak nebo neuvádí-li to konkrétní nabídka služeb, jsou všechny nákupy konečné a jejich úhrady nevratné. Pokud se domníváte, že vám společnost Microsoft poplatek naúčtovala omylem, musíte ji kontaktovat a my záležitost prošetříme. Pokud vydáme refundaci nebo kredit, nemáme žádnou povinnost vydat stejnou nebo podobnou refundaci v budoucnu. Společnost Microsoft si vyhrazuje právo odmítnout žádost o refundaci, pokud (i) se rozumně domnívá, že porušujete tyto podmínky, nebo (ii) rozumně předpokládá, že naše produkty nebo software používáte podvodným způsobem či že účet Microsoft nebo Skype podvodně používá třetí strana. Tyto zásady poskytování náhrad nemají vliv na práva podle platných zákonů. Další informace o refundaci najdete v tématu nápovědy.
h. Zrušení služeb. Službu můžete bez udání důvodu kdykoli zrušit podle podmínek v oddíle „Zásady poskytování náhrad výše“. Pro všechny služby mimo služby Skype jsou informace a pokyny ke zrušení služby a vyžádání refundace za použití našeho formuláře vrácení, pokud máte na refundaci nárok, uvedeny na webu pro správu účtu Microsoft. V případě služby Skype vyplňte formulář vrácení pomocí informací uvedených zde. Doporučujeme přejít zpět na nabídku popisující služby, protože (i) nemusíte obdržet náhradu v době zrušení; (ii) může se na vás vztahovat povinnost uhradit poplatky za zrušení; (iii) může se na vás vztahovat povinnost uhradit všechny poplatky vyúčtované k tíži vašeho fakturačního účtu za poskytování služeb před datem zrušení nebo (iv) můžete zrušením služeb ztratit přístup k vašemu účtu a možnost jeho použití. Jestliže služby zrušíte, skončí služby na konci aktuálního období služeb nebo, pokud vám účtujeme periodicky, skončí vaše služby na konci období, ve kterém jste je zrušili.
i. Nabídky zkušební doby. Pokud vás nebudeme informovat jinak, musíte v případě, že využíváte jakoukoli nabídku zkušební doby, zrušit zkušební služby před koncem této zkušební doby, jinak vám budou za služby účtovány poplatky. Pokud zkušební služby nezrušíte do konce zkušebního období, opravňujete nás k účtování za služby ve výši ceny oznámené před koncem zkušebního období.
j. Propagační nabídky. Společnost Microsoft může služby čas od času nabízet na zkušební dobu, během které vám za služby nebude účtovat žádné poplatky. Společnost Microsoft si vyhrazuje právo naúčtovat vám poplatek za takové služby (za běžnou sazbu) v případě, že rozhodne (dle svého výhradního uvážení), že porušujete podmínky a ujednání nabídky.
k. Změny cen. Je-li pro vaši nabídku služby stanoveno pevné období a cena, tato cena zůstane platná po celé toto období. Budete-li chtít nadále využívat služby, bude nutné přijmout novou nabídku a cenu. Jestliže je vaše služba poskytována periodicky (například měsíčně) bez udání délky a nejedná se o nabídku zkušební doby, jsme oprávněni změnit cenu služeb až o 5 % ročně za předpokladu, že vám tuto skutečnost oznámíme nejméně 30 dní před uplatněním nové ceny. Poskytneme vám možnost zrušit služby před začátkem platnosti změny ceny. Oznámení o změně ceny bude obsahovat také upozornění, že pokud služby nezrušíte, bude uplatněna nová cena.
l. Platby vám. Pokud vám dlužíme platbu, souhlasíte, že nám včas poskytnete přesné informace potřebné k provedení platby. Zodpovídáte za uhrazení daní a poplatků, které mohou vzniknout jako následek této platby. Musíte také dodržet všechny námi určené další podmínky ohledně vašeho práva na jakoukoli platbu. Pokud obdržíte chybnou platbu, můžeme ji vymáhat zpět. Souhlasíte s tím, že s námi v tomto úsilí budete spolupracovat. Platba může být také snížena bez sdělení pro vyrovnání případného předchozího přeplatku.
m. Pozdní platby. V případě pozdních plateb jste povinni uhradit přiměřené náklady vzniklé vymáháním včas nezaplacených úhrad, včetně nákladů na právního zástupce a dalších právních poplatků a nákladů, jak stanoví zákon a omezení. Pokud nezaplatíte plnou částku včas ani poté, co jsme vám odeslali připomenutí obsahující upozornění, že vaše služby budou v případě včasného neuhrazení platby pozastaveny nebo zrušeny, můžeme vaše služby pozastavit nebo zrušit. Pozastavení nebo zrušení služeb se můžete vyhnout, uhradíte-li požadovanou platbu v čase uvedeném v připomenutí. Postup bude odlišný, pokud se jedná o nevýznamnou chybějící částku. Chybějící částky menší než 2 % z celkové hodnoty faktury jsou vždy považovány za nevýznamné. Pozastavení nebo zrušení služeb z důvodu nezaplacení může vést ke ztrátě přístupu k účtu Microsoft.
Název subjektu uzavírajícího smlouvu a výběr jurisdikce
10. Název subjektu uzavírajícího smlouvu a výběr jurisdikce.
a. Pro služby značky Skype. Pro účely používání bezplatného uživatelského softwaru a služeb značky Skype uzavíráte smlouvu se společností Skype Software S.à.r.l, 23 – 29 Rives de Clausen, L-2165 Luxembourg a všechny odkazy na společnost Microsoft uvedené v těchto podmínkách budou znamenat odkazy na tuto společnost. Pro účely používání placených služeb značky Skype uzavíráte smlouvu se společností Skype Communications S.à.r.l, 23 – 29 Rives de Clausen, L-2165 Luxembourg a všechny odkazy na společnost Microsoft uvedené v těchto podmínkách budou znamenat odkazy na tuto společnost. Tyto podmínky se budou řídit a budou vykládány v souladu se zákony Lucemburska. Toto ustanovení nemá vliv na povinné spotřebitelské zákony.
b. Pro všechny ostatní služby. Pokud žijete (nebo jste firma a vaše sídlo podnikání se nachází) v Evropě a používáte bezplatné části služeb (například Bing a MSN), uzavíráte smlouvu se společností Microsoft Corporation, One Microsoft Way, Redmond, WA 98052, USA (jednotné obchodní ID: 600 413 485). Na všechny vaše nároky týkající se služeb se bez újmy povinných ustanovení zákonů platných v zemi, do které naše služby poskytujeme a ve které máte své bydliště, vztahují zákony státu Washington ve Spojených státech amerických. Pokud jste zaplatili za používání části služeb (např. Outlook.com bez reklam nebo části služeb využívající sadu Office), uzavíráte smlouvu se společností Microsoft Ireland Operations Limited, The Atrium Building, Block B, Carmanhall Road, Sandyford Industrial Estate, Dublin 18, Irsko (registrována na úřadu pro registraci společností v Irsku pod číslem 256796, DIČ: IE 8256796 U, se sídlem na adrese 70 Sir John Rogerson’s Quay, Dublin 2, Irsko). Na všechny vaše nároky týkající se hrazených služeb se vztahují zákony platné v zemi, do které naše služby poskytujeme a ve které máte své bydliště. S ohledem na jurisdikci můžete vy nebo společnost Microsoft zvolit příslušný soud v zemi, do které naše služby poskytujeme a ve které máte své bydliště, a to pro všechny spory, které vznikly v důsledku těchto podmínek či v souvislosti s nimi, nebo si můžete zvolit příslušný soud v Irsku.
11. Záruky. Pokud jste zákazník, místní zákony vám mohou poskytovat určitá práva. Mezi tato práva patří povinnost společnosti Microsoft poskytovat služby s využitím přiměřené péče a dovedností. Žádné ustanovení těchto podmínek nemá omezit ani vyloučit naši odpovědnost za porušení této povinnosti ze strany společnosti Microsoft. S VÝJIMKOU PŘÍPADŮ, VE KTERÝCH JSME SE ZLÝM ÚMYSLEM ZAHRNULI VADY NEBO KVŮLI VADÁM NELZE SLUŽBY POUŽÍVAT, A S VÝJIMKOU HRAZENÝCH PRODUKTŮ SKYPE POSKYTUJEME SLUŽBY „TAK, JAK JSOU“, „SE VŠEMI VADAMI“ A „JAK JSOU K DISPOZICI“. NEZARUČUJEME PŘESNOST ANI VČASNOST INFORMACÍ, KTERÉ JSOU K DISPOZICI PROSTŘEDNICTVÍM TÉTO SLUŽBY. UZNÁVÁTE A SOUHLASÍTE S TÍM, ŽE POČÍTAČOVÉ A TELEKOMUNIKAČNÍ SYSTÉMY NEJSOU BEZCHYBNÉ A ŽE MŮŽE DOCHÁZET K OBČASNÝM VÝPADKŮM. NEMŮŽEME ZARUČIT, ŽE SLUŽBA BUDE NEPŘERUŠOVANÁ, VČASNÁ, BEZPEČNÁ A BEZCHYBNÁ NEBO ŽE NEDOJDE KE ZTRÁTĚ DAT. SPOLEČNOST MICROSOFT A JEJÍ AFILACE, PRODEJCI, DISTRIBUTOŘI A DODAVATELÉ NEPOSKYTUJÍ ŽÁDNÉ SMLUVNÍ ZÁRUKY ANI PODMÍNKY. MÁTE VŠECHNY POVINNÉ ZÁRUKY STANOVENÉ ZÁKONEM, ALE NEPOSKYTUJEME ŽÁDNÉ DALŠÍ ZÁRUKY. V MAXIMÁLNÍM ROZSAHU POVOLENÉM ROZHODNÝM PRÁVEM VYLUČUJEME VEŠKERÉ POVINNÉ ZÁRUKY, VČETNĚ ZÁRUKY OBCHODOVATELNOSTI, VHODNOSTI PRO URČITÝ ÚČEL, ODBORNÉHO ÚSILÍ A NEPORUŠENÍ PRÁV.
a. Společnost Microsoft není odpovědná za váš obsah, materiály nebo ostatní materiály třetí strany, včetně odkazů na weby třetích stran a aktivity uživatelů. Tento obsah a aktivity nelze přičíst společnosti Microsoft a nepředstavují názor společnosti Microsoft.
b. Společnost Microsoft nese odpovědnost pouze v případě porušení závažných povinností podle této smlouvy.
c. Společnost Microsoft, její zástupci nebo právní zástupci nejsou odpovědní za nepřímé škody, včetně finanční ztráty, například ztráty zisku, pokud společnost Microsoft, její zástupci nebo právní zástupci nejednali v hrubé nedbalosti nebo v rámci úmyslného nekalého jednání.
d. Veškerá zákonná odpovědnost bez zavinění společnosti Microsoft, včetně, bez omezení, odpovědnosti na základě zákona o odpovědnosti za produkt a zákonem stanovené odpovědnosti za porušení záruky, zůstává omezením odpovědnosti nedotčena. Totéž platí pro odpovědnost společnosti Microsoft, jejích zástupců nebo právních zástupců v případě podvodu nebo nedbalosti s následkem zranění nebo úmrtí jednotlivce.
e. Společnost Microsoft nenese odpovědnost za neplnění nebo prodlevu při plnění svých povinností podle těchto podmínek v rozsahu, ve kterém je takové neplnění způsobeno okolnostmi mimo přiměřenou kontrolu společnosti Microsoft (například pracovní spory, vyšší moc, válka nebo teroristické aktivity, záměrné poškození, nehody nebo dodržování platných zákonů či vládních výnosů). Společnost Microsoft vynaloží veškeré úsilí k minimalizaci účinků těchto událostí a k plnění povinností, které nebyly dotčeny.
13. Podmínky specifické pro službu. Podmínky před a za tímto oddílem 13 se obecně vztahují na všechny služby. Tento oddíl obsahuje podmínky specifické pro službu, které doplňují obecné podmínky.
i. Omezení na osobní a nekomerční užívání. Xbox Live, Games for Windows Live a hry, aplikace, služby a obsah Microsoft Studios poskytnuté společností Microsoft (souhrnně „služby Xbox“) jsou určeny pouze k vašemu osobnímu a nekomerčnímu použití.
ii. Sdílení omezených údajů účtu. V rámci poskytování služeb
Xbox poskytujeme vaše informace týkající se vaší jmenovky
hráče, hraní her, vašeho obsahu, který zveřejňujete, a činností a
používání služby Xbox pro účely provozování a poskytování (a)
ostatních služeb Xbox a (b) her třetích stran, které využívají služby
Xbox. Zvolíte-li si propojení vašeho účtu služeb Microsoft Xbox s
účtem ve službě jiného poskytovatele (například vydavatele hry pro
aplikace a služby třetích stran), souhlasíte s tím, že: (a) společnost
Microsoft může sdílet omezené informace o účtu (včetně mimo jiné
jmenovky hráče, herního skóre, historie hry a seznamu přátel) s touto
třetí stranou v souladu s prohlášením o ochraně osobních údajů společnosti
Microsoft, a (b) pokud to vaše nastavení soukromí ve službě Xbox povolí,
tato třetí strana může mít také přístup k vašemu obsahu z komunikací v rámci
hry, pokud jste přihlášeni ke svému účtu u takové třetí strany. Pokud to povolují
zásady soukromí služby Xbox, je společnost Microsoft oprávněna zveřejnit
vaši jmenovku hráče a hrané hry v rámci e-mailu zaslaného osobám na vašem sezamu přátel ve službě Xbox.
iii. Váš obsah. V rámci vytváření komunity služeb Xbox udělujete
společnosti Microsoft, jejím afilacím a poskytovatelům dílčích licencí
bezplatné a celosvětově platné právo k užívání, změně, rozmnožování,
distribuci a zobrazování vašeho obsahu nebo jména, jmenovky hráče, mota či
avataru, které jste zveřejnili ve službách Xbox, a to jako celek nebo částečně
jakýmkoli způsobem nebo s využitím jakýchkoli procesů a v rámci libovolných materiálů nebo podpory.
iv. Herní manažeři. Některé hry mohou využívat herní manažery a hostitele.
Herní manažeři a hostitelé nemají oprávnění mluvčích společnosti Microsoft.
Jejich názory nemusí nutně odrážet názory společnosti Microsoft.
v. Děti ve službě Xbox. Pokud jste nezletilá osoba využívající službu Xbox Live,
může mít váš rodič nebo zákonný zástupce kontrolu nad mnoha aspekty vašeho
účtu a může přijímat zprávy o vašem užívání služby Xbox Live.
vi. Herní měna nebo virtuální zboží. Služby mohou zahrnovat virtuální herní měnu
(například zlato, mince nebo body), kterou lze
zakoupit od společnosti Microsoft pomocí
skutečných platebních prostředků pod podmínkou
dosažení dospělosti v zemi vašeho pobytu. Služby
mohou také zahrnovat virtuální digitální položky nebo zboží, které lze zakoupit od společnosti
Microsoft za skutečné platební prostředky nebo pomocí herní měny. Herní měnu a virtuální zboží nelze nikdy
považovat za skutečné platební prostředky, zboží ani jiné položky peněžní hodnoty od společnosti
Microsoft nebo kterékoli další strany. Kromě omezené, osobní, odvolatelné, nepřenositelné, nesublicencovatelné licence pro použití herní
měny a virtuálního zboží ve službách nemáte žádné právo ani nárok na takovouto herní měnu nebo
virtuální zboží zobrazující se nebo pocházející ze služeb, ani jakékoli jiné atributy spojené s použitím
služeb nebo uložené ve službách. Společnost Microsoft může kdykoli regulovat, kontrolovat, upravovat
nebo omezovat herní měnu nebo
virtuální zboží tak, jak uzná za vhodné dle svého vlastního uvážení.
vi. Osobní a nekomerční užívání. Služba Skype je nabízena
výhradně pro vaše osobní a nekomerční užití. Svůj osobní účet služby Skype můžete používat v práci pro účely své vlastní obchodní
komunikace.
vii. Číslo Skype, Skype To Go. Pokud vám společnost
Skype poskytne číslo pro službu Skype nebo Skype To Go, souhlasíte, že toto číslo nevlastníte a že nemáte právo si jej ponechat navždy.
V určitých zemích vám takové číslo může namísto společnosti Skype poskytnout její partner, se kterým může být nutné uzavřít samostatnou
smlouvu.
viii. Skype Manager. „Spravovaný učet“ je účet Skype
, který je vytvořen a spravován vámi jako individuálním administrátorem služby Skype Manager a nikoli jako obchodním subjektem.
Pro službu Skype Manager můžete určit další administrátory, pokud přijmou tyto podmínky. Nesete odpovědnost za veškeré užívání svých
spravovaných účtů. Spravované účty jsou určeny pouze k individuálnímu použití a nesmí být sdíleny. Pokud čísla Skype přidělíte spravovanému
účtu, nesete odpovědnost za dodržování požadavků souvisejících s místem bydliště nebo umístěním svých uživatelů spravovaného účtu.
Pokud se rozhodnete spravovaný účet vymazat, může dojít ke ztrátě nepřiřazených předplatných nebo nevyužitého kreditu a čísel
Skype a váš obsah nebo materiály spojené s odstraněným spravovaným účtem již nemusejí být dostupné. Společnost Skype si vyhrazuje právo
zrušit spravované účty, které byly neaktivní po dobu delší než jeden rok. Souhlasíte, že veškeré osobní údaje svých uživatelů spravovaného
účtu budete zpracovávat v souladu se všemi platnými zákony o ochraně osobních údajů.
ix. Poplatky za službu Skype a refundace. Poplatky splatné za volání na telefony mimo předplatné zahrnují poplatek za spojení (účtovaný jednou za hovor) a minutovou sazbu uvedenou na
adrese www.skype.com/go/allrates. Poplatky za hovor budou odečteny z vašeho zůstatku kreditu Skype. Společnost Skype je oprávněna
změnit sazby za volání na telefony a čísla s premium sazbami, které nejsou součástí předplatného. Pokud jsou změny významné a jsou
ve váš neprospěch (např. pokud sazby zvýšíme), informujeme vás e-mailem nebo jiným vhodným způsobem minimálně třicet (30) dní před
datem, kdy změny sazeb vstoupí v platnost. Po uplynutí třiceti (30) dní budou pro váš další hovor účtovány nové sazby. Aktuální sazby
naleznete na adrese www.skype.com/go/allrates. Pokud nové sazby nepřijímáte, hovor neprovádějte. Poplatky za necelé minuty volání
a jednotlivé centy budou zaokrouhleny nahoru na další celou jednotku. Není-li uvedeno jinak, všechny ceny za placené produkty Skype
zahrnují příslušné daně, včetně DPH. DPH je vypočtena na základě zadané fakturační adresy. Výslovně se vzdáváte jakéhokoli práva na refundaci
DPH od společnosti Skype, pokud by výše DPH splatné společností Skype daňovým úřadům byla z nějakého důvodu nižší než částka
DPH vybraná od vás. Placené produkty Skype nejsou dostupné pro zákazníky na Mount Athos, Kanárských ostrovech, francouzských
zámořských departementech, Alandských ostrovech, ostrovech Channel Islands, ostrově Helgoland, v oblasti Büsingen / Buesingen, Ceuta,
Melilla, Livigno, Campione d'Italia a v italských vodách jezera Lugano. Pokud jste nějakým způsobem použili placený produkt Skype,
váš čas na rozmyšlenou vyprší a váš nákup nelze vrátit ani refundovat. Využití kreditu Skype, přidělení čísla Skype nebo využití objemů
předplatného přestavuje plné doručení nebo používání placeného produktu Skype. Výslovně souhlasíte, že čísla Skype mohou být přidělena
před koncem času na rozmyšlenou a po přidělení již nemohou být refundována. Po uplynutí času na rozmyšlenou mohou být v souladu s
těmito podmínkami refundována pouze nevyužitá předplatná služby Skype s nevypršenou platností. Čas na rozmyšlenou a refundace se
nevztahují na placené produkty Skype, které (i) jsou zakoupeny prostřednictvím partnera třetí strany; (ii) jsou uhrazeny hotově za použití platebních metod třetí strany (například prostřednictvím elektronické peněženky); (ii) nejsou přímo zakoupeny online od
společnosti Skype (např. poukázky nebo předplacené karty); nebo (iv) jsou přiřazeny k vašemu účtu třetí stranou.
x. Kredit Skype. Společnost Skype nezaručuje,
že zůstatek svého kreditu Skype budete moct využít k zakoupení všech placených produktů Skype. Pokud kredit Skype nepoužijete po
období 180 dní, změní společnost Skype stav vašeho kreditu na neaktivní. Kredit Skype můžete znovu aktivovat na odkaze pro opakovanou
i. HealthVault. Služba HealthVault je určena k uchovávání vašihi
osobních informací týkajících se zdravotního stavu a informací o ostatních osobách (například o vaší rodině) s jejich svolením. Účty služby
HealthVault nejsou určeny pro profesionály v oblasti zdravotní péče ani k jinému komerčnímu nebo neosobnímu využití. Informace ve vašem účtu
nemusejí být vždy přesné nebo aktuální a poskytovatelé zdravotní péče by je měli využívat pouze k informačním účelům. Služba HealthVault
neuchovává záznamy pro poskytovatele zdravotní péče ani není určena k jiným zdravotním účelům nebo účelům správy pacientů. Záznamy služby
HealthVault například nejsou sady určených záznamů definovaných předpisy platnými v USA. Pokud se poskytovatel zdravotní péče rozhodne
údaje zpřístupněné ve službě HealthVault zahrnout do svých záznamů, měl by si ve svém vlastním systému uložit kopii. Pokud existuje další správce
pro váš záznam v účtu (protože jste se navzájem pozvali), uznáváte, že tento druhý správce má plnou kontrolu nad daným záznamem a může
zrušit váš přístup k záznamu, spravovat přístup ostatních osob a zobrazovat data záznamu, včetně způsobu a času použití záznamu. Společnost
Microsoft nepodporuje jiné přihlašovací údaje než údaje společnosti Microsoft (například Facebook a OpenID), takže zákaznická podpora
služby HealthVault nebude moct asistovat při problémech s přihlášením pomocí těchto údajů. Pokud přihlašovací údaje ztratíte nebo pokud
je příslušný účet zrušen, nebude možné uložená data obnovit. Abyste si zachovali průběžný přístup, doporučujeme pro účet služby HealthVault
používat více přihlašovacích údajů. Společnost Microsoft neschvaluje, nekontroluje ani nenese odpovědnost za provoz, podporu a zabezpečení
přihlašovacích údajů jiných subjektů, které můžete používat.
14. Různé. Tento oddíl a oddíly 1, 9 (pro částky poskytnuté před koncem
těchto podmínek), 10, 11, 12 a těch, které se uplatňují po ukončení smlouvy, zůstane zachována i po ukončení nebo zrušení těchto podmínek. Svá
práva a povinnosti uvedené v těchto podmínkách můžeme kdykoli a
bez upozornění v úplnosti nebo částečně postoupit, převést nebo je můžeme
zrušit (dokud vám to nezpůsobí újmu). Tyto podmínky a práva k užívání služeb nesmíte postoupit, převést nebo jinak zrušit. Toto je úplná
smlouva mezi vámi a společností Microsoft, která se týká vašeho užívání služeb. Nahrazuje jakékoli dřívější smlouvy mezi vámi a společností Microsoft,
které se týkají vašeho užívání služeb. Všechny části těchto podmínek platí v maximálním rozsahu povoleném příslušnými zákony. Pokud soud
nebo arbitr rozhodne, že nesmíme určitou část těchto podmínek uplatňovat, jak je zde uvedeno, můžeme tyto podmínky nahradit co nejpodobnějšími
podmínkami, které lze podle daných zákonů uplatnit. Ostatní části podmínek se nezmění. Tyto podmínky se uzavírají výhradně mezi vámi a námi.
Nezahrnuje žádné další osoby kromě nástupců a postupníků společnosti Microsoft. Nadpisy oddílů jsou poskytnuty pouze pro referenci.
15. Zákony o vývozu. Jste povinni dodržovat veškeré národní
i mezinárodní právní předpisy na kontrolu vývozu, které se vztahuj
í na software nebo služby a zahrnují omezení destinací, koncových uživatelů
Sdělení a postupy týkající se uplatňování nároků při porušení
práv k duševnímu vlastnictví. Společnost Microsoft respektuje práva k duševnímu vlastnictví třetích stran. Máte-li nároky ve věci porušování práv
k duševnímu vlastnictví, včetně porušení autorských práv, doporučujeme příslušné sdělení odeslat stanovenému zástupci společnosti Microsoft. Podrobné informace a kontaktní údaje naleznete v dokumentu Sdělení a postup uplatnění nároků při porušení autorského práva.
Společnost Microsoft používá postupy stanovené v článku 17
zákoníku Spojených států amerických, oddíl 512 k zodpovězení oznámení o porušení autorských práv. Za odpovídajících okolností může společnost
Microsoft také zakázat nebo ukončit účty uživatelů společnosti Microsoft, kteří práva porušují opakovaně.
Sdělení a procedury týkající se práv k duševnímu vlastnictví v
reklamách. Přečtěte si článek Pokyny k duševnímu vlastnictví, kde naleznete informace o právech k duševnímu vlastnictví v souvislosti s naší reklamní sítí.
Sdělení v souvislosti se zdravotnickými službami. Společnost
Microsoft neposkytuje lékařské ani jiné zdravotní poradenství, diagnózy a léčbu. V souvislosti s otázkami, které můžete mít ohledně zdravotního
stavu, diety, cvičení nebo wellness programu, vždy kontaktujte lékaře nebo jiného kvalifikovaného poskytovatele zdravotní péče. Nikdy
neignorujte odbornou lékařskou radu ani neoddalujte
kontaktování lékaře z důvodu informací, které získáte prostřednictvím služeb.
Bez samostatného písemného souhlasu společnosti Dow Jones
nesmíte v souvislosti s vydáváním, vytvářením, sponzorováním,
obchodováním, marketingem a propagací jakýchkoli finančních nástrojů či investičních
produktů (například derivátů, strukturovaných produktů, investičních fondů, fondů obchodovaných na burze, investičních portfolií apod., jejichž
cena, návratnost nebo výkon cenného papíru či investičního produktu má základ ve sledování jakéhokoli z těchto indexů nebo zástupce jakéhokoli z
těchto indexů, nebo je ke sledování určena či s ním jinak souvisí) používat žádné indexy Dow Jones SM, údaje o indexech ani značky společnosti Dow Jones.
Finanční sdělení Společnost Microsoft není obchodníkem s cennými
papíry, dealerem ani registrovaným investičním poradcem ve smyslu federálního zákona USA o cenných papírech ani zákonů o cenných papírech v
jiných jurisdikcích a neposkytuje jednotlivcům poradenské služby v oblasti vhodnosti investování, koupě ani prodeje cenných papírů ani jiných finančních
produktů nebo služeb. Žádný obsah služeb nepředstavuje nabídku nebo pobídku k nákupu nebo prodeji jakýchkoli cenných papírů. Společnost
Microsoft ani její poskytovatelé licencí dodávající kurzy akcií či údaje o indexech neschvalují ani nedoporučují žádné určité finanční produkty ani
služby. Žádný obsah služeb není zamýšlen jako profesionální rady, včetně, ale nikoli výhradně, rad investičních nebo daňových.
Sdělení k vizuálnímu standardu H.264/AVC a MPEG-4 a video standardu VC-1. Tento software může zahrnovat technologii dekódování H.264/AVC, MPEG-4 Visual nebo VC-1, která může být licencována společností MPEG LA, L.L.C. Tato technologie představuje formát určený k datové kompresi videoinformací. Na základě požadavku společnosti MPEG LA, L.L.C. uvádíme toto upozornění:
TENTO PRODUKT JE LICENCOVÁN NA ZÁKLADĚ PORTFOLIA LICENCÍ
K PATENTU H.264/AVC, MPEG-4 VISUAL A VC-1 PRO OSOBNÍ A NEKOMERČNÍ POUŽITÍ SPOTŘEBITELEM (A) KE KÓDOVÁNÍ VIDEA V SOULADU SE
STANDARDY („STANDARDY VIDEA“) NEBO (B) K DEKÓDOVÁNÍ VIDEA VE STANDARDU H.264/AVC, MPEG-4 VISUAL A VC-1 ZAKÓDOVANÉHO
SPOTŘEBITELEM PŘI OSOBNÍ A NEKOMERČNÍ ČINNOSTI NEBO ZÍSKANÉHO OD POSKYTOVATELE VIDEA, KTERÝ MÁ LICENCI K POSKYTOVÁNÍ
TAKOVÉHO VIDEA. ŽÁDNÁ Z LICENCÍ SE NEVZTAHUJE NA ŽÁDNÝ DALŠÍ PRODUKT BEZ OHLEDU NA TO, ZDA JE TAKOVÝ PRODUKT DODÁVÁN
SE SOFTWAREM V RÁMCI JEDINÉHO PRODUKTU. NENÍ UDĚLENA ANI NEMŮŽE BÝT ODVOZENA ŽÁDNÁ LICENCE K LIBOVOLNÉMU JINÉMU POUŽITÍ.
DALŠÍ INFORMACE LZE ZÍSKAT OD SPOLEČNOSTI MPEG LA, L.L.C. VIZ WEB MPEG LA.
Pouze pro účely objasnění toto sdělení neomezuje ani nebrání
užívání softwaru poskytovaného na základě těchto podmínek pro běžné obchodní účely, které jsou součástí takového podnikání, jež nezahrnují (i) další
distribuci softwaru třetím stranám nebo (ii) vytváření materiálu pomocí technologií vyhovujících VIDEO STANDARDŮM pro šíření třetím stranám.
Tyto licenční podmínky jsou smlouvou mezi vydavatelem aplikace a
vámi. Přečtěte si je, prosím. Vztahují se na softwarové aplikace, které
si stáhnete ze služby Windows Store nebo Xbox Store včetně všech aktualizací a
doplňků pro aplikace, pokud se aplikace nedodává se samostatnými
podmínkami – v tom případě budou platit tyto samostatné podmínky.
POKUD TYTO PODMÍNKY NEPŘIJMETE, NEMÁTE PRÁVO A NESMÍTE STAHOVAT ANI POUŽÍVAT APLIKACI.
Vydavatel aplikace označuje právnickou osobu, která vám
poskytuje licenci k aplikaci uvedené ve službě Windows Store nebo Xbox Store.
Dodržíte-li tyto licenční podmínky, máte následující práva.
1. PRÁVA K UŽÍVÁNÍ A INSTALACI. Pro aplikace stahované ze
služby Windows Store: (a) aplikaci smíte instalovat a používat v zařízení
Windows nebo v zařízeních, která jsou spojena s účtem Microsoft, který
používáte pro přístup do služby Windows Store; a (b) limit zařízení pro
danou aplikaci je uveden ve službě Store nebo (pro některé aplikace
stažené do konzoly Xbox) v pravidlech používání služby Xbox Live. Pro
aplikace stahované ze služby Xbox Store můžete aplikaci nainstalovat a
používat na konzolách Xbox podle popisu v pravidlech používání služby
Xbox Live. Společnost Microsoft si vyhrazuje
právo pravidla používání služby Xbox Live kdykoli změnit.
2. INTERNETOVÉ SLUŽBY.
a. Souhlas pro internetové nebo bezdrátové služby. Pokud se
aplikace připojuje k počítačovým systémům prostřednictvím Internetu, například
prostřednictvím bezdrátové sítě, vaše užívání aplikace znamená
souhlas s přenosem standardních informací o zařízení (včetně mimo jiné technických informací
o vašem zařízení, systému, aplikačním
softwaru a periferiích) pro internetové nebo bezdrátové služby. Jsou-li v souvislosti s
vaším používáním služeb, ke kterým přistupujete prostřednictvím
dané aplikace, uvedeny další podmínky, platí také tyto podmínky.
b. Zneužití internetových služeb. Žádnou internetovou službu
nesmíte používat žádným způsobem, který by ji záměrně poškodil nebo zhoršil možnosti
jejího použití nebo použití bezdrátové sítě pro jiné uživatele.
Službu nesmíte použít k pokusu o získání neoprávněného přístupu k jakýmkoli službám,
datům, účtům či síti, a to žádným způsobem.
3. ROZSAH LICENCE. Aplikace se neprodává, pouze se uděluj
e licence k jejímu užívání. Tato smlouva vám poskytuje pouze určitá práva
k užívání aplikace. Pokud společnost Microsoft zakáže možnost použití
aplikací na vašich zařízeních dle vaší smlouvy se společností Microsoft, dojde k zániku jakýchkoli
přidružených licenčních práv. Všechna ostatní práva
si vyhrazuje vydavatel aplikace. Pokud vám rozhodné právo bez ohledu
na tato omezení neposkytuje více práv, smíte aplikaci užívat pouze způsobem
výslovně povoleným v této smlouvě.
Současně musíte dodržovat veškerá technická omezení v aplikaci,
která umožňují její užívání pouze určitými způsoby. Nesmíte:
a. Překračovat technická omezení aplikace.
b. Provádět zpětnou analýzu, dekompilaci ani
převod aplikace ze strojového kódu s výjimkami výslovně povolenými ustanoveními
příslušných zákonů na ochranu autorských práv pro počítačové programy.
c. Vytvářet více kopií aplikace, než je určeno v
této smlouvě nebo povoleno rozhodným právem bez ohledu na toto omezení.
d. Publikovat aplikaci nebo ji jinak zpřístupňovat
způsobem, který by umožňoval jiným uživatelům její zkopírování.
e. Pronajímat aplikaci, půjčovat ji nebo poskytovat na leasing.
f. Převést aplikaci nebo tuto smlouvu na třetí stranu.
4. DOKUMENTACE. Je-li s aplikací dodávána dokumentace,
můžete tuto dokumentaci kopírovat a používat pro osobní referenční účely.
5. TECHNOLOGIE A OMEZENÍ EXPORTU.
Aplikace může podléhat zákonům
a předpisům o kontrole exportu nebo technologií platným ve Spojených státech amerických i v dalších
zemích. Musíte dodržovat všechny příslušné
místní i mezinárodní zákony a předpisy o exportu, které se vztahují na technologii používanou nebo
podporovanou aplikací. Mezi tyto zákony patří omezení
míst určení, koncových uživatelů a koncového užívání. Informace o produktech pod značkou
6. SLUŽBY PODPORY. Chcete-li se informovat, zda jsou k dispozici
služby podpory, obraťte se na vydavatele aplikace.
Společnost Microsoft, výrobce telefonu ani váš poskytovatel bezdrátového připojení
(není-li některý z těchto subjektů vydavatelem aplikace)
nenesou odpovědnost za poskytování služeb podpory k aplikaci.
7. ÚPLNÁ SMLOUVA. Tato smlouva, všechny příslušné zásady ochrany
osobních údajů a podmínky pro doplňky a aktualizace
tvoří úplnou smlouvu o aplikaci mezi vámi a vydavatelem aplikace.
8. PŘÍSLUŠNÉ ZÁKONY.
a. Spojené státy americké a Kanada. Pokud jste aplikaci získali v USA
nebo v Kanadě, řídí se výklad těchto podmínek, nároky spojené
s jejich porušením a veškeré další nároky (včetně ochrany spotřebitele,
nekalé soutěže, předpokládané záruky a občanskoprávních deliktů)
bez ohledu na principy kolize norem zákony státu nebo provincie
vašeho pobytu (nebo vašeho hlavního místa podnikání).
b. Mimo Spojené státy americké a Kanadu. Pokud jste aplikaci získali na
území jakékoli jiné země, bude se tato smlouva řídit zákony této jiné země.
9. PRÁVNÍ ÚČINEK. Tato smlouva popisuje určitá zákonná práva. Zákony
vašeho státu nebo země vám mohou poskytovat i další práva. Tato smlouva
nemění vaše práva v rámci právního řádu vašeho státu nebo země,
pokud zákony vaší země nebo státu nepovolují jejich změnu.
10. ODMÍTNUTÍ ZÁRUK. Aplikace je licencována, „jak stojí a leží,“ „se všemi
chybami“ a „tak, jak je k dispozici“. Vydavatel aplikace svým jménem,
jménem společnosti Microsoft (pokud společnost Microsoft není
vydavatelem aplikace), poskytovatelů bezdrátového připojení, přes jejichž
sítě je aplikace poskytována, a všech našich příslušných afilací, prodejců,
zástupců a dodavatelů („zahrnuté strany“) odmítá poskytnout jakékoli výslovné
záruky, garance a podmínky ve vztahu k aplikaci. Máte všechny
povinné záruky stanovené zákonem, ale neposkytujeme žádné další záruky.
Zahrnuté strany vylučují všechny předpokládané povinné záruky včetně
záruk prodejnosti, vhodnosti pro určitý účel a neporušení práva.
11. OMEZENÍ OPRAVNÝCH PROSTŘEDKŮ A ŠKOD.
a. Vydavatel aplikace nenese odpovědnost za žádný uživatelský obsah, materiály nebo
ostatní materiály třetí strany, včetně odkazů na weby třetích stran a aktivity uživatelů.
Tento obsah a aktivity nelze přičíst vydavateli aplikace a nepředstavují jeho názor.
b. Vydavatel aplikace nese odpovědnost pouze v případě porušení závažných povinností podle těchto licenčních podmínek.
c. Vydavatel aplikace, jeho zástupci nebo právní zástupci nejsou odpovědní za nepředvídatelné škody, atypické škody nebo finanční ztrátu s ohledem na nepřímé škody, včetně ztráty zisku, pokud vydavatel aplikace, jeho zástupci nebo právní zástupci nejednali v hrubé nedbalosti či v rámci úmyslného nekalého jednání.
d. Veškerá zákonná odpovědnost bez zavinění vydavatele aplikace, včetně, bez omezení, odpovědnosti na základě zákona o odpovědnosti za produkt a zákonem stanovené odpovědnosti za porušení záruky, zůstává omezením odpovědnosti nedotčena. Totéž platí pro odpovědnost vydavatel aplikace, jeho zástupců nebo právních zástupců v případě podvodu nebo nedbalosti s následkem zranění nebo úmrtí jednotlivce.
e. Z těchto licenčních podmínek aplikace a z používání aplikace nebo služeb zpřístupněných prostřednictvím aplikace neplynou žádné další smluvní nebo právní nároky kromě těch zahrnutých v odstavcích (i) až (iv) tohoto oddílu 11.